24 Mayıs 2018 Perşembe

En İyi Cnc Router Firmaları

Merhabalar. Sizlere bu yazımda en iyi cnc router firmaları hangileri, en kaliteli cnc router imalatçısı hangi firma ve hangi ilde çalışıyor bununla ilgili tecrübelerimden bahsetmek isterim.

Artan ihtiyaçlar ve gelişen teknoloji ile birlikte cnc router çeşitleri de her geçen gün arttı. Özellikle masaüstü cnc router modelleri sanayi ve hobi işleri ile uğraşanlar için çok faydalı olmaya başladı. Kişisel olarak kullandığım ahşap işleme cnc makinesini alırken çok düşündüm ve bir çok firma ile iletişime geçtim.

Alacağım ürünü alırken tabii ki karar vermekte çok zorluk çektim. Peki neden zorluk çektim dersiniz? Çünkü satın almak istediğim cnc router modeli ile ilgili bilgim çok yoktu. Sadece internet üzerinden bir çok firmayı aradım ve çeşitli görüşmeler sağladım. Bunun görüşmeler sonucunda Ankara'da hizmet veren Maintek CNC firması ile görüşmelere başladım.

Burada şöyle bir şey de söylemek istiyorum. Kesinlikle burada yazdıklarım kişisel bilgilerdir. Reklam gibi bir şey algılanmasın. Maintek firmasının yetkilisi Burak Bey ile görüşmem sonucunda almak istediğim cnc routerı kendilerinden aldım ve hala kullanıyorum. Peki aldığım ürünün özellikleri nelerdi?

Mini 60 60x60 

** 2.2Nm Step, Alt destekli mil, 0.75kW, 1605 vidalı  Güç Paketi(Bütün
Eksenler 20mm Kare Kızak)
** Performans Paketi(4.5Nm Stepx3 eksen)
** Hassasiyet Paketi(FK Mil Sonlandırma Rulman)
** 2.2 kW 18000rpm
** 4 kW 18000rpm
** Toz Toplama Kafası
** Sıvı Soğutma Bağlantısı
** 4.Eksen, Redüktörlü ve Kayar Puntalı

En iyi cnc router firması - Mini cnc 60 modeli
Yukarıda özelliklerini belirtiğim ürünü oldukça uygun ve indirimli bir şekilde temin ederek kullandım. Eğer sizde yeni bir cnc router satın almak isterseniz Ankara'da hizmet veren bu firmayı tercih edebilirsiniz. Şahsen ben kendilerinden çok memnun kaldım ve bir daha ki sefere de yine tercih edeceğim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder